joi, 30 septembrie 2010

Giulestina

George Stanca Giuleștino
Milițeanu și Artanu
Dinu Vamă a lipsit de la incredibilul 7-1 de pe Giulești cu Brănești. O eventuală demisie? Fir-ar a dracu de viață, Copose!, că nici când dăm 7 acasă, nu ne putem bucura deplin! Omul meciului, Lazăr, cu o precizie nemțească; e de Națională, nu rezervă!; mi-a plăcut și Roman care a spart gheața: a dat și el un gol. Frunză, bun, de bază! Cassio, banal ca de obicei: 2 buc. / meci! He, he!, să ne bucurăm, frați giuleșteni, de ce avem azi! Că mâine vin ei, ciocoii, vine milițeanu’ și ne ia artanu’!Căci, după ce am văzut un “Remember ‘80”, cu obediența slinoasă față de miliție: măcelul lui Slugoy Drăgănescu aplicat Ceahlăului, am zis: s-a întors Borcea! Sper ca DNA-ul să-și reia lucrările de toamnă, cu succes! Dle Badea , aș vrea și eu un prosop umed - nu lămâi, e prea târziu - să-mi spăl barba după borala trasă la vederea acelui meci fecaliod. Rușinos mai ales că încurajați sfidător o hoție pe față. O să luați campionatul, postelnicește, cu tot felul de zdrențe drăgănești terfelite, înmuite, cu “mijloace specifice”; avant la lettre, le dedic tutror „zdrențelor” un jet mucilaginos de flegme giuleștene, cu mugurel în cap, că, iar dau la boboci! Aferim! P.S. Articolul lui Cătălin Oprișan, nu știu de unde documentat, despre Fănică Filote, extrema stângă giuleșteană, cel care venea la pește și la mine pe balta din Giulești Sârbi, m-a tușat. Am fost cu tăticu la funeraliile lui. Bine că nu e uitat! 27 sept 010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu